Impulsköp

Torsdagen den 27 september 2007 är snart över.
Hur har jag spenderat den?

Jag har packat och sorterat kläder och prylar.
Vart ute en långpromenad med Rambo och Gaylord.
Det var skönt.
Jag tror på allvar att jag behöver börja träna och äta lite nyttigare.
God, can't belive I just said that.
Jag har fortfarande inte blivit av med extra kilona som jag la på mig i Storlien.
Det är dåligt!
Jag börjar mitt nyttiga liv imorgon... =)

Tillbaka till dagen.
Jag mötte upp Erkan utanför Henrys där vi gick in och tog en mumsig fika.
En fika med mycket Magaluf-talk och med en smarrig brownie och latte.
Sen tog vi en repa på stan.
In på Sko-Svensson, det kan bara sluta på ett sätt.
Mikaela inhandlade ett par skor.
Jag hade bestämt mig för att inte köpa nått, men dom skorna
spanade jag på redan när jag jobbade där. Och nu fanns det bara ETT par kvar.
ETT par i just stl 38. It was a sign.
Sen kom Tess fram på stan också.
Jättekul att träffa henne, händer inte allt för ofta numera...

That was about it.
Efter det tog jag hand om lite mindre roliga saker.

Imorn återvänder jag och Ali hem.
Hem till Stockholm.
That feels wierd!
Hem känns fortfarande som Lich, men så är det ju inte...

Puss o (snart) god natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygg stil!! Men kanske en aningens större skulle sitta fint? Du och Ali på vägarana... hör av dej när ni är framme :) Tack för en mysig fika!! Pözz!

2007-09-27 @ 22:38:18
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0