I väntan på vadå?!

Tisdag...
Det är nu 38 dagar sen vi kom hem från Mallis som utbildade Bartenders.
Jag började på mitt nya jobb för 17 dagar sen.
Dom gamla "Alisarna" står på hyllan och blir dammiga.
Vad väntar jag på?
Att någon ska ringa på dörren och erbjuda mig mitt "drömliv" på silverfat?
In that case, bye bye dreamlife!

Jag säger inte att det är fel på allt som det är nu.
Men det är ju inte drömmen direkt.
Och jag säger inte att jag ska ta tag i allt och förverkliga drömmen nu.
That's impossible!
Däremot är det kanske dags att lägga upp en plan...

Dags att damma av "Alisarna" och take control over destiny!

image176

Kommentarer
Postat av: Emelie

God! Couldn't have said it better myself! Hur lyder planen? ;)

2007-09-18 @ 18:05:18
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0