Folk jag känner

Återigen dags att ta sig i kragen och blogga lite.
Känns aldrig som om jag har något relevant att skriva om,
men det kanske inte behövs?!

Har varit en kul vecka.
I torsdags var jag inne i stan och träffade Tina.
Det var kul! Och absolut inte igår jag träffade henne.
Hon är underbar =)

Dock blev det bara en kort pratstund då jag skulle iväg för att jobba på kvällen.
Dagarna blir verkligen bara kortare och kortare.
Tur att jag älskar nätterna och nattliven =)

Igår kom mamsen och min moster upp/ner till Stockholm.
Ska träffa dom imorgon, då är jag ledig.
Dom skulle förresten kanske komma och besöka mig på jobbet ikväll...
Ja, sen är det måndag. Då kommer kanske Erkan upp hit. Det ska bli toppen.
På tisdag blir det förhoppningsvis GALET.
Rå galet i Stockholm, kan man säga =)
Undrar vad jag ska hitta på/visa henne för att övertyga henne
om att Stockholm är platsen för henne att bo på.
Förslag?
Funderar på att ta henne till Haninge Centrum.
En 3 minuters bilresa till BikBok och Gina Tricot kan vara just det som övertygar... =)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Amen gud, du har förstås rätt. Det var en Kalas-Wannabe ;) Inga färska frukter, frysta hallon. Du, BikBok is gonna happend! jag har abstines! Och vadå kanske? Jag KOMMER på MÅNDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-13 @ 16:40:30
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0