19 november, inte igen

Nästa år, den 19 november tänker inte jag lämna sängen.
Dagen igår var helt värdelös!
På dagen igår hade jag väl inte något speciellt skäl till att sura.
Men gjorde det ändå, dagen var bara skrutt.
Åkte till jobbet.

När jobbet var slut gick jag med raska steg till Ali.
Bara för att där hitta en fet lapp på rutan.
P-böter, JEEY!!
700:- i parkeringsböter.
Nämen hörrni, det var som en gyllene guldkant på dagen.
Låt oss börja fira 19 november med något trams.

Nya tag idag.
Nu tycker jag att jag förtjänar kaffe.
Och Hallonglass med chokladkross.
Till det tänkte jag kolla på någon mysig film...
Ont om såna, den "mysigaste" jag kunde hitta var Rainman...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aaah snuff! Vi som precis pratat om p-böter o allt! Suck... stackars Ali som inte kunde göra nåt. Hade vart bra om han laft i en hög växel och rusat iväg! :) Puss på re!

2007-10-20 @ 14:06:00
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0