Resan

Äntligen tid för bloggen.

Nu har det varit mycket ett tag.

Som jag tidigare sagt.
Reunion-kryssning på fredag+lördag.
Personalfest till Åland söndag.
Hem måndag eftermiddag, sleten som ett säck potatis.
Sova i 1 minut (kändes det som) och iväg att jobba.
Hem, sova (läääänge) iväg att jobba.
Samma visa dagen efter.
Men IDAG har jag mera tid.

Men vet inte vad jag ska skriva.
Slänger i stället in lite bilder från R.
Och, haha, den enda bilden jag har från Ålandsresan.
Efter 2 dagars festande pallade inte min mobil längre trycket utan deckade...
Värdelös =)

Och ett videoklipp kan jag bjuda på också.

image205

                 

                 

                                             


Och den enda bilden från Ålandsresan är en bild på vad vi inhandlat i taxfree =)

image214


Och videon!! =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅHHHH så underbart!!! Och hallå vad kul du är, med en deckande telefon ;)

2007-11-22 @ 15:31:16
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0