Postkodmiljonären in real life

I min värld med potatisar och Gaylords finns det fyra regler för att
livet ska vara SimpleStuff.

1. No Monkey Business
2. No regrets
3. Våga för att vinna
4. Va aldrig den som är den

Enkla regler, aight?!

Så...
Varför nämna detta?

Jo, när jag stod i duschen nyss (inte relevant egentligen men det var
i duschen jag kom att tänka på det) så kom jag på en sak.
En val jag måste göra...

Jag kan välja mellan;
- att bara göra det
- ringa en vän
- eller strunta i det

Okej.
Då tänkte jag såhär.
Ringer jag en vän så ringer jag E. Och hon kommer säga (tror jag)
att det bara är att köra hårt, våga för att vinna. Så då kan jag lika gärna utesluta det.
Väljer jag att strunta i det, är jag den som är den.
Regel nr 4. Var aldrig den som är den.
Så jag kan inte strunta i det...

Jag måste göra det, våga för att vinna, no regrets!

Så, tack vare dessa simpla regler löste jag dagens dilemma.

Kommentarer
Postat av: Emelie

och vad du ska du våga för att vinna??? NYFIKEN so tell me now annars klöser jag dej :)

2007-11-07 @ 18:56:40
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0