Par i otur

Hej som i helium!

Nyligen hemkommen från jobbet.
Jobbig kväll ikväll faktiskt.

Men mamsen som är uppe i Sthlm nu tittade in på krogen.
Det var kuuul!
Jättetrist dock att jag inte kunde prata med henne alls.
Men hon fick sina grejor och jag fick mina.
Bl.a min usb-sladd till kameran. Jippie, tänkte jag.
Nu kan jag äntligen slänga in resterande bilder från Magaluf m.m.
Det var därför jag slog på datorn nu såhär mitt i natten...
Men nej, det gick inte.
Min kära mamsingen har råkat ta med fel sladd.
Rackarns...
Men vad säger man, den som väntar på något gott...!
Jag får helt enkelt vänta lite till med att ladda upp dom bilderna...

Gick in på facebook nu också (Jag är beroende), och jag hade fått
ett mail från Magaluf.nu-Anders om att man inte ska glömma pass
och avgångsplatsen.
Det gjorde mig heeeeeeeeel taggad nu. Dags att inse att Reunion är nära.

Inte mer än 9 dagar bort iaf =)

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

YAY!! du är taggad!!! men nej, kabel-jävel! :)

2007-11-07 @ 12:47:42
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0