Nattmat

Nu är jag hemma från jobb.
Rackarns vad halt det var på vägen hem nu...

Jag har varit så hungrig uder tiden jag jobbat.
Så nu när jag kom hem kom jag på den bästa
natt- och fyllematen du kan tänka dig.

Bakad potatis med aioli och ton med smör.

Man kommer hem, slänger in potatisen i mikron.
Medans den sköter sig själv där i 15 minuter
kan man tvätta bort smink m.m.
Sen är det KLART!!

Att min potatis som precis blev färdig nu är i
samma konsistens som ett bildäck är nog tack vare
mina färdigheter gällande matlagning...

Suck! Jag som var så hungrig...
Får väl provsamaka ändå... kanske slinker ner...

God natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gott det lät!

Joo du, jag har många strikar kvar sen du åkte upp förra ået :) I was very surprised by that kan jag lova... och vem av oss är det nu som bor i Sthlm igen? ;)

2007-11-11 @ 14:08:58
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0