Kära bloggare

Seriöst.
Hur allvarligt tar en del det här med bloggandet?
Ibland verkar det vara en konkurrens på liv och död.

Man vill ha flest läsare, flest kommentarer m.m.
Man kritiserar andras blogg-inlägg.
Varför?

Kan inte folk få skriva om vad dom vill?

Jag har verkligen inte många läsare.
Jag har EN trogen läsare.
Min kära vän E.
Det räcker för mig.

Klart att det altid är kul om folk läser ens blogg.
Det är väl egentligen lite därför man bloggar, right?!

Men hey, man skriver väl lika mkt för sin egen skull.
Jag gör det!

Jag skriver jättetråkiga inlägg om hur tråkiga/roliga mina dagar i MITT liv har varit.
Jag skriver det för MIN skull. För att jag tycker det är gött att någonstans
skriva ner vad jag tycker/tänker.

Folk har väl olika dagar? Olika intressen, olika saker som händer i deras liv...

Låt dom ha det!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har såå rätt! jag skrive rju min blogg som en mindre personlig dagbok... :) Skönt och kreativt att pladdra ner sina tankar!

2007-11-09 @ 14:31:31
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0