Torsdag

Godmorgon världen!

Härlig dag idag. Det snöar inte.

Idag gick jag upp klockan 8, fastän jag inte börjar jobba förän 10.30.
Jag gick upp och pysslade lite i mitt rum. Sen gick jag till Konsum,
en skön promenad såhär på morgonkvisten.
Träffade på Irene från jobbet där och fick skjuts tillbaka till jobbet.
 En vända till Konsum är gott nog, det är ju som jag tidigare sagt -
en evighetspromenad dit.

Nu sitter jag på jobbet o bloggar och väntar på tåget...
Ska storstäda idag, HURRA!
Du förstod min ironi va!?

På lördag är det ESC och hockey...
Har bestämt (tillsammans med Simo) att vi då ska upp och
våldgästa Kenneth och Somyot.
Varken jag eller Simo har Tv, men det har dom...

Idag är det match mellan Schweiz och Kanada.
Hoppas på att Schweiz vinner så vi slipper Kanada på lördag...

I'm keeping my fingers crossed!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag tror nog Schweiz behöver all hjälp dom kan få =)

2007-05-10 @ 10:30:10
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0