Tisdag

Hej o hallå!

Det regnar här i Storlien idag.
Men det gör inget, jag jobbar ändå.
Storstädar idag, usch o fy. En sketen liggvagn fick vi ta oss an...

Lunchrast nu. Har varit med Elisabeth hem och kollat på hennes jättesöta hundvalpar. Tänkte kidnappa en men nej, vart ska jag ha den? Och Lotusen finns ju hemma, min söting.

Igår blev det inte mycket städande hemma. Jag packade en resväska sen slängde jag mig i min överbelamrade säng och kollade på film.
Min fråga är: Vart är alla mina grejer? Jag hade så sjukt mycket grejer med mig hit upp. Två överfulla väskor som knappt gick att stänga. Nu har jag iofs inte packat ner allt än utan bara mina vinterkläder men det känns som om jag har mycket mindre nu. Vart är då mina kläder? Ändå har jag köpt lite nya kläder här, nya skor, en bräda och skor till den. Det borde vara omöjligt för mig att få hem allt.

Idag ska jag sola, äntligen. Börjar känna mig som en blekfis igen. Not good!
Tänkte gå upp och sola igår men då var visst solariumet trasigt.
Hoppas det är fixat till idag...

Vad ska jag göra sen... Städa kanske... hmm, alltså, det känns såå trist! Det är så mycket skit och kläder och sop-påsar och smutstvätt överallt så jag vet inte ens vart jag ska börja.
Tvätta måste jag också... hur ska jag hinna allt? Jag jobbar till fem hela veckan och hotellet stänger klockan fem... Lösning någon?

Efter den eventuella städningen ska jag ta mig i kragen och gå ut ocg gå, trots regn!!
Påbörjade min diet igår.
Är egentligen as-hungrig nu men NEJ, NEJ, NEJ, det får helt enkelt vara så.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0