The New Era

Igår fick jag sms från Emelie som tyckte att vi för den hundrade gången ska ge oss in i en "Ny Era".
Och Hell yeah was all I had to say. Och den här gången är det på riktigt. Jag lovar dig.
Förstår annars inte varför det ska vara så satans svårt.
Men ja, nu är det på riktigt!!

Det börjar bra. Jag lämnar Lidköping (igen) vilket är ett måste för mig för att inleda en ny era.
Jag har varit borta ifrån Lidköping i 6 månader, åker tillbaka i två veckor och då är det som om jag aldrig varit borta. Jag föll genast in i den gamla Mikaela som jag jobbat så hårt på att få bort.
Varför? Är det för att ingenting, absolut ingenting hade ändrats hemma?

Klart jag var tvungen att göra dumma saker som skulle förstöra min tro på det här uppe.
Är det bara häruppe som jag känner som jag gör? Varför skulle jag annars bete mig som jag gör?

Ååh, men som sagt - Nu är det fanimig slut på det.
En månad häruppe nu sen Magaluf. Sen vet jag inte vart världen tar mig. Långt ifrån det som har med mitt gamla liv att göra hoppas jag. (Såklart kommer jag ju inte strunta i min familj och mina vänner som jag btw är jättedålig på att visa att jag uppskattar och älskar).

Det måste vara en ny Era som börjar för oss.

Jag vill inte låta bitchig, även om det är kanske just det jag är, men både jag och Erkan förtjänar bättre.
Vi behöver och förtjänar en ny tidsperiod att ha framför oss.

(Jag vill också på min blogg gratulera Natta som fått sin dröm inslagen, frisörskolan, Grattis!!)

Jag vill också få sagt innan denna Era börjar på riktigt - Jag har alltid sett det förflutna som det bästa. Men det måste ju vara för att det är det förflutna som är konkret. Man vet inte vad man har att vänta i framtiden, det är lite läskigt. Men från och med nu ska jag inte se tiderna från förr som det bästa utan som något väldigt bra jag aldrig glömmer. Utveckling och förändringar är BRA, det är dags för mig att inse det...

Peace and Love to ALL of you!


Kommentarer
Postat av: Ems

God, you're so right! Och nu tänker jag ta det jag förtjänar! =)

2007-05-28 @ 20:25:33
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0