Onsdag


Det snöar idag!!!!!
Solariumet är TRASIGT och jag kommer vara en blekfis när jag kommer hem
Jag måste tvätta idag!

Kunde den här dagen vara sämre? Ja, jag jobbar idag också. Fast nej, det är bra. Då tjänar man pengar och dagarna går mycket snabbare.

Jag måste sitta helt ensam på hotellet ikväll och vänta på min tvätt. Inte kan jag få den helt torr heller. Jag vågar inte gå ner i källaren, förbi alla frys- och kylrum och in till tvättstugan där torktumlaren finns. Skit också!

Fy bubblan vilken dag detta kommer bli.

Men hey, mitt rum är rent. Jag städade igår, hej vad jag städade.
Emma flyttade (äntligen) ut sina saker och jag sprang runt på le ski för att leta reda på mina gamla möbler.
Nu står dom så fint í mitt rum...

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Lycka till med din jobbiga dag! Jag fick hoppa in o jobba idag ändå som vanligt... BLÄ!!!!!!! Puss

2007-05-09 @ 14:16:37
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0