Onsdag (igen)

Den här dagen blev inte allt för tokig iaf.
Det har snöat hela dagen iofs och det är ju prutt men annars har det flytit på okej. Det gick hur smidigt som helst att städa tåget idag. Skönt!

Nu sitter jag uppe på hotellet, det är konstiga ljud här... Usch!
Jag är alldeles ensam på det här stora hotellet... Creapy!

När jag slog ner rumpan här i soffan vid receptionen och öppnade min dator fick jag mig en glad överraskning. Klasslista och drinklistan från Barskolan hade kommit. Hurra!
Sen hade jag även fått ett lönebesked från Cherry, det var dock ingen trevlig överraskning. Jag blev jättearg! "Fan, helvete och jävlar! Ska jag behöva ta tag i detta nu också?" Det var min första tanke, jag vill väl inte ha lön från ett ställe jag inte jobbat för på över ett halvår (mer ändå).
Haha, men det visade sig att det var min semesterersättning så dom pengarna kom precis som på beställning.

Alltså, gud vad det är läskigt här.... jag måste ringa någon!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Synd att jag inte var hemma och kunde rädda dej från spökhotellet! =)

2007-05-10 @ 10:28:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0