My emotional-emergency meltdown

Jep, that's what I'm having right now!

Mr I-can't-mention-his-name-here is just that ass Emelie told me she thought he would be!

Och Mr I-actually-liked is... well, I don't know what he is.
That would require an actual conversation to find out. Hmm, not happening!

Vad mer kan jag säga?

Simo åkte härifrån igår, making me kind of depressed. Han var en kul lirare han.
Bäst för honom att vi ses ngn gång i Sthlm.

Okej, men över till lite roligare saker.

Igår beställde jag min resa hem och min resa upp till Stockholm.
Nu är det bara att invänta dagen då planet lyfter och vi ska flyga till soliga Mallorca - Magaluf!!

Kommentarer
Postat av: You know me

Hmm, kinda feels like you "borrowed some lines from Summer there, huh? Det är okej! Hennes stik är gryyyyyyyyyyym!

2007-05-31 @ 23:01:46
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Tessan fr karlstad

Hej hjärtat! Hoppas du mår bra där uppe & vet att jag finns här om du vill prata ell nåt! Snart åker jag hem till Lich och det känns helt ok för mig...jag är nog hellre där än här. Jag längtar efter sommarn då vi kan umgås och prata, känns såååå länge sen. Ha det bra där uppe!! Loves tess <3 btw have you seen my blog? =)shiningwonderwall.blogg.se

2007-06-01 @ 15:58:06
Postat av: Tessan fr karlstad

Btw have u seen my blog? *ler*

2007-06-01 @ 15:59:22
URL: http://shiningwonderwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0