Mums!

Hej Hopp!

Denna dagen har varit lååång.
Den årliga vårmarknaden med alla artister lockade fram många Lidköpingsbor till stan idag.
Det ledde till en hel massa att göra i skobutiken idag. Kul att vara tillbaka där =)

Efter jobbet gick jag fram till torget och satte mig vid fontänerna för att vänta tills Emelie slutade.
Efter en ovanligt lång halvtimme dök hon upp och vi beslutade oss för att vandra till BIrgers på Skaragatan och köpa glass. Det gjorde vi och guuud, vad det var gott!

Efter det fick jag skjuts (premiär-åket för min del) av Emelie hem.

Nu ska jag njuta i soffan framför tv.n med en 24-karat latte.
Vad är det tänker du nu kanske?!
Det ska jag tala om. Det är en kaloririk jättegod kaffedrink som lagas på följande vis;

Du tar ett stort glas och smörjer in det med mashmallow-kräm. Sen häller du chokladsås i botten och fyller på med coffee syrup i chokladsmak (endast pyttelite). Fyll efter det upp med lagom mycket espressokaffe.
Sen häller du i varm, skummad mjöl. På toppen sprutar du på grädde och strör sedan över lite oboy!
WOLLA!!! Färdig att serveras!

Try it! It's delicious! 

 


Kommentarer
Postat av: Sessan

I believe I have en 24 karat innestående hos dej =)

2007-05-18 @ 22:14:48
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0