Lördagsmorgon

Godmorgon, godmorgon!

Idag hade jag tänkt gå upp tidigt för att hinna duscha medan det finns varmvatten. That didn't happen!
Vaknade kvart över nio då mamsen ringde och sa att jag fått räkning från HairStyle. Så om jag inte vill ha den längre måste jag ringa och säga upp den.
Mmm... precis vad jag orkar bli väckt av en lördagmorgon. Sa att jag ringer henne senare.
Kunde efter det inte somna om utan slog på filmen jag somnat ifrån igårkväll, det blev "A cinderellla story".
Mitt i filmen kom jag och tänka på att jag nog blev väckt av ett mess igår när somnat. Kikade efter och japp, så var det. Ett mess från Erkan. Det tog jag och svarade på. Kollade klart på filmen medan jag käkade frulle. Två torra skivor limpa, utan något på, en halv burk cider från igår och lite godis. HEY, vilken dunder-Frulle!! Nee! Usch! Jag längtar hem till riktig frulle. Oboy, Te, Kaffe, Juice, Yogurt, Smörgåsar, flingor, ja allt man kan äta på frukostbordet.

Nu ska jag ta mig i kragen och gå upp ur sängen för att se om det finns något helvetes varmvatten på det här bygget. Sen ska jag äta och traska till konsum. Det kommer nog vara allt jag orkar med idag... eller skit också. Måste rensa avloppet i handfatet., det är stopp. URK!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Frulle! Mmmm I can tell you... här i Lidköping äter vi jämt massa gott till frukost! Müsli med vanlijfil och en grov fralla med solrosfrön + rostbiff blev min frulle idag =) Pözz!

2007-05-05 @ 12:12:17
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0