Kvällsnytt

Hej igen.

Andra bloggen idag.
Kände att en uppdatering av dagen var på sin plats.
Efter morgonens blogg tog jag mig mitt välförtjänta kaffe och sen gick jag till jobbet.
Jobbade på och slet... hmm, nja, till hälften rätt, då Natta traskade in i affären. Kul!!
Några minuter senare kom Tess o Jocke in och gissa om jag blev glad!! =) 

Klockan halv tre kom Tess igen, vi lunchade ihop. Eller ja, luncha o luncha, vi tog en baguette på Henrys.
Sen hade jag tid hos optikern som jag var tvungen att hinna med på lunchrasten.

Efter jobbet kom jag hem och gick ut med favoritkillen sen var maten klar. Tacos - Smaskens.
Till efterrätt gjorde vi iordning chokladfondue med apelsin, banan, annanas, marshmallows och lite sånt.
Till det drack vi ett jättegott rosévin. Ljuvligt!

Nu är det sängen som gäller.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni hade mysigt på lunchen!!
Klart vi kommer få en asrolig kväll på Happy Place!! Nya citat på armen eller gamla? =) PÖZZ!!

2007-05-26 @ 14:20:29
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0