In your face...

Just nu sitter jag på jobbet, har lunchrast.
Tror ni inte att det är strålande sol och jättevarmt idag? JOO, men det är väl klart det är. Hela helgen då jag har varit ledig har solen knappt visat sig. Typiskt!
Det var säkert tack vare min insats igår =) Tror du inte?



Min lunchrast har varit "givande" idag. Jag har hunnit med en hel del. Jag har ätit (pasta och köttfärssås), jag har varit uppe på hotellet en sväng, jag har varit på Superpris och köpt glass och nu sitter jag här och bloggar. Och allt detta på mindre än en timme. Sweet!

Vad händer ikväll då?
Jag tänkte efter jobbet gå upp till hotellet (igen, det var nämligen stängt i repan nu) och hämta kuvert och frimärken så jag äntligen kan posta kassa-rapporterna.
Sen tänkte jag städa mitt rum, det får vi dock se hur det går med det. Det har jag nämligen tänkt göra i över en månad nu, och ja, det har ju inte hänt.
Efter eller istället för det tänkte jag påbörja min packning. Om 7 dagar åker jag ju hem och jag har sååå mycket saker så jag har ingen aning om hur jag ska få med mig allt. Tur är det väl att jag åker två ggr, men jag kommer ju säkert, om jag känner mig själv rätt, släpa upp lika mycket igen.

Nu ska jag fortsätta med min patiens som aldrig vill gå ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0