*Girlylicious*

Godkväll kära alla!

Har nyligen kommit hem efter jobbet, eller jag har varit ute en sväng med Lotus också.

Himla dåligt väder vi har idag. Massa regn!
Men det gör inte så jättemycket eftersom jag ändå jobbar.

Nu har jag varit hemma en hel vecka. Känns skumt. Det har gått så fort. På söndag är det redan dags att åka tillbaka. Men först ska jag hinna med en "all-in" kväll på mitt Happy Place, Kronan!
Nu verkar det som om jag hade kunnat jobba en vecka till på Svensson, kunde dom inte sagt det tidigare?

Vad har jag gjort när jag varit hemma? Inget känns det som. Jag har knappt kunnat njuta av det somriga vädret eftersom det inte varit särskilt somrigt. Jag har jobbat 3 dagar utav dessa sju, sen har jag träffat några vänner, firat mammas födelsedag, hälsat på mormor och umgåtts med Indira och Damjan som var här i helgen.

Okej, det var en hel del jag hunnit med.

Nu ska jag njuta av en 24-karat framför tv.n! Det har jag förtjänat  =)



Damjan, Indira, jag och Lotus

Kommentarer
Postat av: Emelie

Happy Place!!!!!!!!!!!!

2007-05-21 @ 20:55:17
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0