Fredagsbus

Good morning to the world!

Klockan är 08.38 och normalt skulle jag väl gå upp typ nu.
Idag gick jag istället upp klockan 06:00. Det är tidigt vill jag lova.
Så tidigt har jag nog inte gått upp sen plugget.
Jag var ute med Lotus imorse sen var jag hos tandläkaren.
Ett tandläkarbesök jag fasade för. Hade räknat med massa hål och med att dom skulle säga att dom vill dra ut mina visdomständer. Men nej, härligt nog hade jag inga hål och alla mina visdomständer har helt eller delvis kommit upp och verkar kunna sitta kvar där dom sitter. GREAT!!

Sista dagen med jobb på Svensson på ett tag idag. Känns rätt skönt. Har verkligen förtjänat 3 dagar ledigt nu, varav två hemma i Lidköping.
Så med det sagt förstår ni säkert att jag inte stannar här.

Nu ska jag räkna ner den sista kvarten till klockan slår åtta. Då har det gått en timme och jag får återigen äta o dricka... jag säger bara kaffe!!!
Jag behöver mitt kaffe på mornarna.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inte stanna? Snyft...

2007-05-25 @ 15:04:12
URL: http://sweetbuterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0