Fredag

Fredag, det är bra dagar det.
Idag har jag jobbat o slitit hela dagen så det kändes inte så kul och komma hem och inse att det inte finns ngt varmvatten i duschen. Som vanligt så svor jag lite för mig själv som jag brukar göra när det inte finns ngt varmvatten, men jag tänkte att det gör ju inte saken bättre.
Ístället gick jag in till mig, bytte om till mjukisar och traskade ner till shopen och köpte mig lite fredagsgodis och cider. Jag tänker ha lite mysig för mig själv såhär en fredagkväll. Tez kom in med lite filmer jag glömt bort att jag hade så jag ska nog titta på "A cinderella story", "Dance with me" eller "Cocktail".
Fick order om att blogga först bara...

Så det blir en halvdan blogg idag. Har inte så mycket att säga.
Det senaste är väl kanske detta
Jag blev erbjuden jobb i shopen igår
Jag är "kär" igen
Och, det är 10 dagar kvar till jag åker hem.


 


Åh, klockan är bara sju och jag har redan ätit så mycket godis att jag mår illa, vilket jag inte borde göra nu när jag har gått upp så mycket att det enda jag har kvar att gå omkring i här uppe är mjukis-byxor. 
 VOMIT!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det är okej att svära över vattnet =) Hur ska man kunna duscha utan det varma??

2007-05-04 @ 22:01:43
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0