Devil in a dress

God eftermiddag!

Så, vad kan jag tänkas ha att bjuda på idag?

Det är en strålande dag idag.

Dagen började vid halv nio imorse när jag blev väckt av min absoluta favorit-kille i hela världen - Lotus!
Jag gick upp och gick raka vägen till kylskåpet. Öppnade det och tog mig en ordentlig och välförtjänt frukost.
Underbart gott!
Den goda frukosten njöt jag av framför tv.n.

Efter det tog jag och syrran en promenix med Lotus.
Sen var det dags att möta Emelie utanför Söder.
En Irish Cream och en arraksboll var inte igår jag åt vill jag lova.
Mums!

Efter våran fika blev det lite kika i butiker för min del. Hm för fjärde gången sen jag kom hem igår, tihi. I've missed it.
Köpte världens gulligaste klänning där.
It was screaming dress to impress.

Lidköping... Vad har hänt? Absolut ingenting.
Samma folk som man såg då, ser man även nu.
Alla fjantiga wannabes som går omkring på stan och tror dom är förmer än alla andra.
Pfft och asgarv åt dom. Get a life..



När jag kom hem var det på en gång dags att gå till dagis för att hämta Indira och Damjan.
Jisses vad jag har saknat dom två.

Nu är klockan drygt fyra och det är strax mat. Matlagning
Tacos står på menyn ikväll. Det lär slinka ner alldeles utmärkt =)

Vad som händer ikväll återstår att se.
Vill passa på att göra ALLT medan jag är hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0