Club Kronan again

Morgon!

Det får räcka för det är f*n ingen god morgon!

Kronan med allt vad det innebär igår. Jag är alltså sjukt bakis idag..
Fy bubblan vad jag mår dåligt, jag är för sjutton fortfarande full.
Jag säger det igen, jäger is the shit =)

Vad hände igår då?

Kul förfest hemma hos Natta.
Varifrån kom den gamla tombuteljen? Varför dök han upp från ingenstans?
Och hallå? FAAAAN!!!!
Vem var black jack-killen som förstörde allt? What the hell was I thinking????????????

Jag måste erkänna att det mesta av kvällen är ett suddigt vimmel som inte vill klarna.
Det händer mig rätt ofta nuförtiden att alla kvällar blir mer eller mindre som ett blurr... haha, typiskt!

One night stand? I don't think so! Maybe in his dreams.

Hur kommer det sig att lidköpings/varabor inte kan fatta att man faktiskt kan "get over someone"?
Bara för att jag tycker det skulle vara kul att ses betyder inte det att jag desperat vill ha ngn.
Why is that so hard to get?

Ikväll bär det åter till Storlien.
Hur känns det då?
Trist på ett sätt, men på ett annat sätt bra.
Det förstår ni väl själva =)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Du! Black jack-killen!! Mohahahahaha =) Men gumman, igår tror jag inte du ville träffa HIM för att bara ses... eller har jag fel? Isåfall skulle du nog inte haft en sån jobbig hemresa inatt... Lycka till med resan tillbaka till overkligheten. hehe! Pözzaz

2007-05-27 @ 16:29:49
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0