Waiting...

Sitter här på jobbet och har inget att göra.
Jag och Emma kom hit en halvtimme tidigare idag då vi innan varit uppe och käkat frulle.
När vi sitter här och väntar på att vi egentligen ska börja kommer chefen in och säger;
"Oops, jag lurade visst ur en timme tidigare idag.
Men när ni ändå är här kan ni ju städa fika-rummet så har ni någonting att göra..."

Jepp, visst. Nu har vi gjort det. Fortfarande 50 minuter kvar till vi börjar.
Säkerligen kommer tåget vara försenat idag så man får sitta här och vänta ännu längre...



Kommentarer
Postat av: Erkan

Hej Du! Såg att ni inte uppdaterar eran Storlien blogg alltför ofta så det var väl på tiden att du skaffade en egen! =) Tur att jag ändrat mitt utseende annars ahde vi ju haft likadana bloggar =/ Det är varning på sånt =D Pussis

2007-03-20 @ 09:45:53
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0