Sol och vackert väder

Underbara dag!

Började jobba idag halv tio imorse. Inte allt för roligt kanske. Men solen sken och det var jättevarmt. Alldeles för varmt på tåget dock. Städningen gick i racer-fart idag och vi slutade klockan tre istället för kvart i fem =)

Åkte då med Simo och Kenneth till konsum och köpte lite godis o läsk. Sen vandrade jag upp på taket på Le Ski för att sola. Det var skit varmt, jätte skönt. Stötte på Frallan där uppe, han kom utklättrandes från sitt fönster´. Han hade fått samma briljanta idé som jag!

Satt ute där o solade till fem, då åkte jag med Emma upp till hotellet. Duschade o solade lite till. Nu är jag brun o fin =)

Sitter nu i repan o bloggar.

Börjar jobba vid tio. En timme o tjugo minuter kvar... =)




Järnvägsstationen här i Storlien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0