Kär och galen

Ännu en dag avklarad.

Denna ljuvliga (?) dag gick till på följande vis;
Emma väckte mig imorse och vi åkte upp till hotellet och käkade frulle. Efter det var det jobb som stod på schemat. Jobbade gjorde jag, slutade kvart i fem. Då gick jag med raska steg raka vägen hem, bytte om till mysisar, satte på Prettty Woman och gock och la mig. Råkade somna, eller ja, råkade och råkade, det var väl lite det som var meningen. Vaknade en stund senare och hittade en lapp på min dator från Emma; "Jag är innte hos Kajsa och kollar på Coyote Ugly. Kom dit om du har lust". Jeey!! Coyote Ugly är en av mina favvo-filmer. Så jag tog mitt täcke omkring mig och vandrade in till Kajsa där Emma var. Emma är förresten lite sjuk nu, stackars vännen.
La mig inne hos Kajsa, somnade - igen! Vaknade inte när klockan ringde utan vaknade tjugo i tio. Skit och ruttna bananer var min tanke då. Började nämligen jobba klockan tio. Det var bara att fort byta om till normala kläder och springa upp till hotellet. Håret stod åt alla möjliga håll och jag var typ helt osminkad. But hey, I'm in Storlien, nobody cares.

Nu ligger jag här i min säng (eftersom jag fick stänga tidigare) och bloggar.



I onsdags - dagen efter Åre, gick jag omkring och svävade på rosa moln och allt var så bra. Smilade och sjöng för mig själv. Brydde mig inte ens om Kenneths eller Simos kommentarer eller deras flinande åt mig. Kär... Eller?

Nej, antagligen inte, men det kändes så.

Insåg idag att antagligen inte. Fick sms från snyggingen från England idag som var här för en vecka sendan.
Han skrev;
"Hi babe! How are you? How is it in Storlien? You missing me? Im missing you. Love XxX".
 
(vill inte skriva hans namn)

Då kom den där rosa moln-känslan tillbaka. Det kan ju inte vara kärlek det handlar om då, det måste snarare handla om att jag är helt galen i snygga grabbar... Right?  =)


Kommentarer
Postat av: Ems

Ja så är det! Or could it be sex-o-holic? =) Miss U! <3

2007-03-23 @ 17:41:22
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0