Finge jag välja...

...skulle du vara kvar.
Damn this tourists!


Igår var det lördag.
Jag och Simo bestämde att vi ska göra lördagar til "våra dagar". Luncha på Le Ski och sen sppringa till Hörnet och ta en latte på fika-rasten. Det gjorde vi igår. Jag var lite lack igår eftersom jag hört att terroristen kommer. Jag och Simo skämtade om att vi borde ställa upp shotar över hela bardisken och böra från varsitt håll och bara dra alla. Vi ville strejka från allt vad jobb heter. Helt plötsligt slängdes massa shot glas upp på baren. Morten tyckte att vi skulle fullfölja våran idé. Hmm... "Men vi jobbar ju..." "Man jobbar bäst med alkohol i kroppen). Svårövertalad som man är så "okej, lets go". Vi drog varsinna shotar med;

* Jäger/Malibu
* Hot n' sweet/Sours razz/Red bull
* Något annat konstigt
* Tequila Rose

Svepte dessa fort som satan och sen tillbaka till jobbet. Haha, det var faktiskt kul att städa dom sista vagnarna.

Efter jobbet gick vi tillbaka till Hörnet för att styra upp detta med en drink.
Det blev en drink, lite freaky dancing, en drink till, ännu mera freak.
En drink till och sen en egen-komponerad-rackare.  Simo tog en "Happy, Happy, Happy och en ÖööööL" =)

Sen var jag tvungen att springa upp på hotellet och duscha innan jobb. JOBB!!! Shit och jävlar, skrek jag för mig själv när jag insåg att herrejävlar. Jag är full och ska jobba ikväll. Dusch, kaffe och sömn löste mitt problem och jag var nykter när jag började jobba... Puh! 

                                                     


Den "turkosa" saken är min egen-komponerade drink. Jag och Simo.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Simo = <3 (Jag tror fan det snart... om det inte redan hänt nått vill säga!!)

2007-03-25 @ 21:05:12
URL: http://.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0