Another Night in Åre

Nu har jag varit i Åre - Igen.
Tisdag igår = Värsta draget på Bygget. All personal från TOTT, Broken, Wersens m.m. är ute då.

jag och Alex åkte in med Emma och Emma till Åre. Vi skulle käka Suschi på Ikkis. Jag vågade inte så jag tog en kycklingsallad, mums. Emma tvingade mig dock att smaka en bit sen och det var faktiskt jättegott!

En kompis till Alex, någon "inne-person" kom förbi Ikkis för att hämta oss då vi skulle haka på till Två rum och Kök där det vankades privat födelsedagsfest. Där var det väl sådär. Vid halv tolv tog vi, jag, Alex och denna "inne-kille" en taxi till Bygget. Eftersom han är denna "inne-kille" fick vi gå in VIP-ingången på röda mattan, sen vandrade vi genom hela Bygget och in i VIP-rummet. Glassigt kändes det. Där beställde jag drinkar (GRATIS) m.m och snackade med lite folk. Alla var dock brats, wannabees eller kändis av ngt slag. Jag o Alex tröttnade och gick ut,

Vi shakade lite på dansgolvet. Sen ville hon in i VIP-rummet igen. Jag kom inte in då, inte för att det spelade ngn roll. Jag brände pengar på BJ istället. =)

Tez, Conny, Martina, Sandra och Frida kom till Bygget sen också. Kul!

Allt blev strul mot slutet. Jag och Alex skulle sovit i Åre. Men jag ville åka hem. Alex sa att hon skulle stanna oavsett. Men that didn't happen. Vi satt utanför Bygget halv tre på natten och hade ingenstans att sova och fick inte plats i bilen till Storlien. That suscked!!

Men jag hörde med Albin och vi kunde sova där... =)
Så allt löste sig....


Nu sitter jag och jobbar, märks va!? Nej, antagligen inte. Det är inga folk här på Hörnet nu så jag bloggar istället för att sitta vid det där förbannade BJ-bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0