Ytterligare en blogg idag

Tre timmar och ett mygg-stick senare...

I tre timmar nu har denna förbannade mygga retat mig.
Ett stick har den hunnit med också. Satan!

Men nu fick jag den...! HAHA!
Och precis nu när jag skulle blogga om den omtalade myggans död dök det upp en mygga till!
Gissa om jag blev rasande.
DET BLEV JAG!

Orkade inte ens leta efter nått lämpligt att slå den med.
Jag fick gå på myggjakt med mina bara händer´=)
Så, jag klappade omkring lite här och WOW, nu är även den myggan död.

Men jag ger mig fan på att det finns fler här...


Kommentarer
Postat av: Ems

Najsiga kort men kan du inte ta ett inare på mej? You're so mean! =)

2007-06-09 @ 22:48:11
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0