Värmebölja!

Jag som tjatat om, hoppats på, och längtat efter denna sommar. Så kommer den och så gnäller jag.
Jag gnäller absolut inte på att den är här, men på att behöva jobba i denna värmen. Shiit!

Tänk er en bil som stått en hel dag ute i solen, ni vet hur varmt det blir i den.
I den värmen måste jag jobba i hela dagen på tåget. Det är bissart varm!!
Och imorn ska jag storstäda, känns skönt i denna värmen!
Men som sagt, värmen får mer än gärna stanna, men gör något åt värmen på tågen.

Jag sa till tanterna nu när vi kom in på fika-rasten att vi borde strejka. Kan dom på SAS kan vi. Dom var helt på =)

Igår gjorde jag inte mycket till blogg...

På kvällen igår gick jag över till Kanonbaren där Glenn, Kenneth, Camilla och Somyot satt efter att dom sängt där.
Vi satt där ett tag, drack öl (jag cider) och snackade.
Glenn berättade jätteroliga historier om hyss han sysslat med i sin ungdom =)
När kylan kom gick vi hem till Glenn o Camilla. Glenn, Camilla, Somyot och jag.
Där satt vi lääänge och pratade och drack öl/cider/vin.
När klockan var halv 4 och alla var lite på örat kände jag att det nog var dags för mig att tänka på refrängen som det så fint heter. Jag skulle ju upp och jobba idag.

Ikväll vet jag inte vad som händer.
Lite godisätande på taket i solen och efter det lite OC kanske... Det låter väl nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0