The Secrets and Lies

VARMT!!!

Hur varmt som helst idag. Det är verkligen sommar nu!
Härligt!

Men jag lovar er kära vänner, det var inte lika härligt på jobbet, storstädade en liggvagn idag med Elisabeth.
Klart som korvspad att vi fick en sådan liggvagn där det inte går att öppna fönstrena.
Så typiskt!

Men det gick lugnt ändå, jag och Elisabeth är värsta teamet på att storstäda.

Efter jobbet (och en välbehövlig dusch då jag fått en liter skurvatten i håret efter att vi skurat buffertarna) gick jag till konsum och köpte mig en glass. En geisha! Den är sååå god. Synd att det inte finns gb-glass häromkring för jag hade verkligen velat ha en tophat. Det är min absoluta favvo!

Efter min promenix och lite sol o annat smått o gott bestämde jag mig såhär framåt kvällen att jag skulle titta på ett till avsnitt av OC.
Tror ni inte då att det är avsnittet "The Secrets and Lies" som är på tur!

Det är det här med ödet va!? Jag förstår aldrig om det bara vill jävlas, säga någonting eller vad det vill.
Det avsnittet handlar bla om Sadie och Ryan. Sadie har fixat färdigt allt åt Gwen, huset är sålt och allt är klart. Hon ska åka iväg. Hon tycker det är lika bra innan det finns ett Ryan-Sadie-thing. Vad ska hon annars göra?
Vänta på honom där? Klart hon skulle kunna göra det om han bad henne...
Och HALLÅ, det är ju en serie, klart han ber henne att stanna så dom kan få en chans.

Ni fattar vad jag syftar på va?! Tror ni det kan hända i verkligheten?
NEEJ, jag vet, u don't have to rub it in my face! I know it wont happen.
And I know what I said yesterday, but hey, I have dreams...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0