Summertime!

"Sommaren är här igen och allt känns så underbart"

Sommaren är här igen - Secondtunez, lätt sommarens skönaste låt.
Den dunkar ut genom mina högtalare just nu.
Härliga låter i sommartider är även Takidas Broken och Halo

Hörrni, detta är unbelivable, men sommaren har även nått Storlien. Underbart!

Vaknade elva idag. Käkade lite, tog det chill.
Vid halv tolv gick jag upp och klädde på mig och vandrade ut på taket och la mig där o solade/grillades.
Där låg jag fram till halv två. Då hoppade jag in i duschen, sen klädde jag mig i det sommrigaste jag har och tog mina solbrillor på mig och gick ut en promenad. Den ledde förbi Konsum. Där gick jag in och köpte glass, Klick! och Fredag. Gick jag en sväng till, sen hörde jag hur taket ropade på mig så dit klättra jag upp igen och satte mig ytterligare några timmar.

Efter att jag tröttnade på det gick jag in på min rum, slog upp fönstret, startade datorn, skruvade upp högtalarna till max och ut dunkar nu alla sommarlåtar jag kan hitta:
Gyllene Tiders alla hits, Per Gessles samling, Mazarin. Gamla svenska klassiker som "en gammal amazon", "Dagny" och "Bakom mina solglasögon".

Gud vad jag älskar såna här dagar. Softich!
Hoppas på en likadan imorn!

image44   

Kommentarer
Postat av: Emelie

Najsig design! Nu börjar du få kläm på det hela ;) Längtar till Mallis ännu mer av din toppbild! Sommaren är verkligen här och nu! Skönt! Men jag har en jobbig arbetsvecka framför mej! Blööööö! pussis!

2007-06-03 @ 18:52:10
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0