Söndag, blogg #2

Godkväll!

Deprimerad dag idag?
Nja, faktiskt inte.
Det var imorse jag hade min stora panik-ångest-attack.
Efter det hade jag inte krafter till att vara mer deprimerad.

Solen har strålat och jag har sugit i mig utav sommaren.

Dock har det hänt en sorglig sak.

Jag gick till jobbet för att käka.
Torild och Lillian satt och fikade när jag kom.
Pratade med dom medan jag åt.
Helt plötsligt hörde jag något som surrade.
Där var han, min kompis från igår, getingen alltså.
Han hade inte hittat ut än.
Jag gick dit och öppnade fönstret så berättade jag för Torild och Lillian att jag försökte släppa ut den även igår.
Ni anar inte vad som hände då.
Torild tog en tidning och slog ihjäl getingen.

Jag grät inombords =(
Nej herregud, det gjordfe jag inte. Jag brydde mig faktiskt ingenting.
Men ja, död är den nu iaf. Vi som just hade lärt känna varandra.
Jag hann inte döpa honom, så nu såhär i efterhand bestämmer jag att han nog hette Åke.

Haha....

Tänk om man var geting va.
Undra om getingar har kärleksbekymmer?!
Kan alla samsas om den där drottningen? För getingar har väl en drottning? Eller är det bara bin?
Skit sak samma.

Nu blev den här dagen helt plötsligt dålig igen...
Jag hatar BTW volvo-bilar. Bara som en parantes....

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch för getingar , är skiträdd för dem XD

2007-06-10 @ 19:51:12
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0