Sommar i byn

Morsning korsning!!

Alla tiders dag idag va?!
Jajjemen!

Haha, det även fast att det varit en riktigt tuff dag på jobbet.
Dagen började med att jag fick den "härliga" uppgiften att polera golvet i första klassen med en av växelkillarna.
Det gick finfint, men ack så varmt det var.

Efter lunchen fick jag hjälpa Tamara att storstäda en WL1.a. Vaaaarmt!!
När vi var klara med det fick jag/vi gå och hjälpa dom andra att bädda klart dom sista vagnarna.
Och herregud säger jag bara. Du kunde bada bastu i dom sista vagnarna som stått och kokat heeela dagen utan några fönster öppna. Svettigt värre.

Så efter jobbet när man var lagon kokt gick jag direkt upp på taket och satte mig där med en tidning och stektes lite. Svalkade sen av mig med en härlig dusch.
Så nu sitter jag här mör o fin =)

Vad ska jag hitta på nu då?

Ååååh, varför är allting stängt?  Jag skulle verkligen vilja ha en glass.
Det tycker jag att jag har förtjänat mer än väl idag.

Fick nu ett mail från Club Nokia.
Dom ska ha något Jippo ihop med MTV och man kan vinna att få gå omkring att mingla med Steve Angello och Sebastian Ingrosso m.fl. WOHO!!
Nee...
Var i Åre på TOTT och shakade när dom spelade där. Dom är säkert bra om man är en house-diggare.
Det är INTE jag...

Kommentarer
Postat av: Ems

Först och främst! Nu är det, tro det eller ej, din tur att hjälpa mej med bloggen!! haha! Jag har klurat på länge hur man får text under SweetButterfly... alltså ditt: if you don't like it your wrong. So help me!! Och som svar: Va bra! Jag hoppas för din skull att han ber dej stanna =) Fast jag gillar mer uttrycket "Ho's over Bro's! Tjing!

2007-06-07 @ 21:19:15
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Ems igen

Drygt en timme senare: Snille-blixten got it by herself =)

2007-06-07 @ 22:26:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0