Snögubbe

Var är min vinterjacka när jag behöver den?
Varför lämnade jag den hemma.

Varför tog jag bara med sommarkläder?

I två veckor nu har det varit stålande sol och jättevarmt.
Idag blev det regn och jättekallt.
Brrr!

Idag har det varit jobb på schemat.
Haha, kul dag idag.

Nu efter jobbet har jag pysslat med min dator i två timmar för att installera alla saker som krävs för film-tjänsten på cdon.com. När jag var klar med allt det och hade valt film och skulle hyra den.
Så givetvis klarade inte min bredbandsuppkoppling av deras förbaskade test. Så nu kan jag inte hta film där i alla fall. Damnit!

Och macken har ju, som jag säkert redan nämt, stängt ner här i Storlien. Så där kan jag inte hyra film.
Idag beslutades även att dagiset ska flytta från Storlien och istället placeras i Ånn.
Så det kommer göra så folk flyttar härifrån.
Haha, det blir verkligen en spök-by!

Idag fick jag reda på att vi ska ha middag med jobbet på Le Ski på torsdag kväll.
Det ska bli kalas-trevligt!
Looking forward to it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0