Snö!!!

Skjut mig!!
Det är så fint väder ute idag, det har det varit hela veckan.
Jättevarmt och soligt.

Vaknade nyss och eftersom det är för tidigt för allt här i Storlien så tänkte jag att jag går ut på internet lite.
Gick ut på Storliens hemsida för att kolla vad det blir för väder nästa vecka. Detta är vad jag får se:
(bilden är från dmi.dk's hemsida)

6-døgnsudsigt

Är det bara jag som ser snöblandat och noll grader på tisdag och onsdag??!
Nej, antagligen inte. Varför snö? Varför nu??

Ååh, jag som hade på känn att det kunde kanske bli en icke-deprimerad dag idag. Men nehe.
Jag tänker, sen när solen kommer till framsidan, släpa ut min madrass, lägga mig där och deppa hela dagen!
Det här med snön gjorde knappast allt bättre här uppe. Nu vill jag bara åka hem.

SNÖÖÖ, damnit. Mitt i juni! Det är ju fan inte sant. Mitt syd-svenska ass can't take this!

I'll be back later...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0