Orättvist

Ödet... Är det vad man ska skylla på?
Om det är ödet som styr oss människor så är det just ödet jag skyller på.
Jag är så förbannat less på det.
Less på att vissa människor får precis det dom vill ha, andra inte.

När jag säger att jag vill börja en ny era så vill inte jag att saker och ting ska bli krångligare.
Jag vill att allt ska bli lättare och inte alls så jävla komplicerat och invecklat.

Jag försöker själv ta tag i saker. Då ska det här förbannade ödet eller vad det nu ör komma och lägga sig och göra livet komplicerat till max på nytt. Varför? Vad har jag gjort för att förtjäna det?
Är det kanske jag själv som väljer det komplicerade o jobbiga?
Vad är det då för fel på mig?
Jag tror dock inte det är jag själv, jag kan faktiskt inte styra över mina känslor. Även om det ofta skulle vara en förmåga jag verkligen önskar mig...

Om fyra dagar åker jag hem...
"I can leave any day´but you're always gonna stay on my mind".


Kommentarer
Postat av: Ems

You poor thing!!

2007-06-17 @ 19:14:04
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0