Midsommardagen

Hej och hallå!

Midsommarafton är nu även den avklarad.
Helt okej afton =)

Kvällen började med att jag körde min syrra och hennes polare till en fest i Vinninga.
Efter det åkte jag själv vidare till ett partaj ute i samma område.
Rätt okej med folk där. Kvällen handlade mestadels, eller ja, rättare sagt bara om "Sing-star".
Kul "spel", absolut. Jag behöver dock ingen maskin som talar om för mig att jag inte kan ta en enda ton rätt. Älskar ändå att sjunga, haha, kanske inte så uppskattat av andra.
Den festen började dö ut vid tolv. Tolv!! Det är ju ingen tid på självaste midsommarafton. Konstigt.

Körde hem Emelie, Tess, Jocke och vad-han-nu-hette.
Sen åkte jag ut till Vinninga igen. Hade ju lovat att köra hem Sabina.

Där spelades det "sing-star" för fullt. Suprise, suprise.
Många människor man kände igen från plugget där.
Det var hel-trevligt där.
Lämnade den festen vid halv 3.
Körde hem Sabinas polare sen åkte vi hem och jag slängde mig i sängen och drömde mig bort i natten.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaså? vilka kände du igen?

2007-06-23 @ 12:32:32
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0