Looking forward!

Haha, nu har det hänt något skojsigt!
Skriver precis med Tina på msn.
Nu har vi bestämt att vi ska ses, om TVÅ VECKOR!!
Jag ska kolla med Sko Svensson om jag kan få ledigt den 30.e juni.
Om jag får det, vilket jag hoppas så ska jag åka ner till henne i löddeköping (var det va?!) på fredagen.
Shiit! Det ska bli så kul!!

Om jag mot all förmodan inte skulle få ledig ska hon komma till lich o hälsa på.

Oavsett vilket så ska vi ses igen. Ska bli kul!

Tina o jag träffades uppe i Storlien nu i år. Dom var fyra tjejer från skåne som var här uppe och praktiserade.
Och Tina och Angelica var helt underbara tjejer som jag saknat massa sedan dom åkte. Storlien var inte detsamma efter att jag träffade dom o dom åkte. Haha, vi hade kul.
Såg skiiit dåliga filmer, hade kaffe/glass-moments uppe i koppar.
Galna fester, okej, kanske bara en eller två eftersom jag jobbade hela tiden.
Och Angelica designade en regning kväll dom snyggaste sop-säcks-outfiten ni kan tänka er.
Dom åkte vi kana i.
Storlien, jag har allt haft kul här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0