Klädkatastrof m.m.

image69

Såhär ser det ut bland mina kläder förtillfället - Katastrof!
Mina två garderober jag fått i rumemt jag bor i är fulla med kläder, skor och viktiga saker som jag inte vågar ha i källaren. Vilket resulterar i att detta är den enda lösningen för mig att bli av med kläderna ur resväskorna.
Syns ordningen jag försökt skapa?



Igår var det Allsångs-premiär. I just LOVE Allsång på skansen.

Igår var jag även och hämtade ut mina glasögon.
image70

Ja, vad har jag mer att berätta?
Haha, jo jag vet.
Jag har gjort en fuling.
När jag var hemma sist insåg jag att det inte är någon idé att hålla fast vid mina kära gamla Fornarina-jeans.
Jag hade ju, som jag säkert tjatat om en miljard gånger, gått upp alldeles för mkt i vikt. Så jag gav bort dom till min syrra. Nu, hemma igen, och efter 3 veckor utan läsk, socker eller godis i någon form, kommer jag i mina gamla bralls igen. Så jag tog tillbaka 2 av dom.

Imorgon ska vi nog åka iväg och kolla på en vovvsing till. En liten polare till Lotusen.
Wizard heter den sötingen (han till höger).
image71


Dags att nanna!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söting! Kul med en till vovve =)

2007-06-28 @ 07:07:24
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se
Postat av: Emelie

Datorn... jag vill verkligen ha med den men jag vet inte än. Vill inte ha den förstörd, eller ännu värre - snodd! Tror ju inte illa om mina kurskamrater men man vet ju aldrig. Om jag visste att jag bara skulle vara där i 2 veckor klarar man ju sig men stannar man vill man ju ha kontakt med alla... och datorn är perfa för det! Pussis

2007-06-28 @ 07:14:54
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0