Kafferast med bulle

Söndag, åh ljuvliga söndag.
Nja, söndag är det i allafall.

Vad har jag gjort denna helgen, min första helg hemma nu?
Jag har tvättat, tvättat och tvättat.
Inte visste jag att jag hade så mycket kläder.
Varför skulle allt vara smutsigt samtidigt?

Jag har även druckigt hinkvis med kaffe. Det är en underbar dryck det =)
Annars har jag bara tagit det lilla lugna.

igår hade vi en härlig familjekväll framför tv.n.
Det var längesen.
Vi mixade till oss en god "drink" bestående av:
* Massa frysta hallon
* Vitt vin

Först i med dom frysta hallonen (massa) sen hällde vi över massa vin. Sen pluff, i blendern.
Det var en verkligen en "Kalas"!

Beställde mig en ny mobil precis nu.
Tänkte att en kameramobil kan vara nice att ha.
Ibland är det lite jobbigt att släpa runt på digitalkameran.
Så, en Sony Ericsson w880I kommer snart dimpa ner i brevlådan.
Sony Ericsson W880i Svart
Sen funderar jag på att skaffa mig "Kontant Amigos".
Billigt att ringa med från utlandet.

2,95 kr per minut. Från 17 länder. Hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja guuuud, nu kommer jag ihåg! Och snygg mobil! Ericsson rockar =) Ny mobil blir det för min del efter Mallis, vet ju hur det brukar gå när vi festar! Hahahahaha...

2007-06-24 @ 17:50:33
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0