Hittade en lista

DAGENS
Klädsel:
Jeans och Heineken T-shirt
låt: Leaving on a jetplane
tv: Days of Our Life (Alltid)
vill ha: Kärlek och massa sol
dricka: Vatten eller kall öl
tråkigaste: att Lotus inte vill leka med mig =(
roligaste:  Att vi ska tjacka en vovvsing till

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Jag
såg dig gråta: Emelie.
fick dig att börja gråta: Pass
fick dig att börja skratta: Mamsen
du gick på bio med: Kommer inte ihåg, det var sååå längesen
skickade ett e-mail till dig: Alexandra
skickade ett sms till dig: Emelie

HAR DU NÅGONSIN VARIT I
Norge: Ja
Danmark: Ja
Finland: Ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Nej
Frankrike: nej
Spanien: Ja
Italien: Nej
Grekland: Nej
Österrike: Nej
Afrika: Nej
Turkiet: Nej
England: Nja...

ONÖDIGT
vad är du mest rädd för: Att insekter ska krypa in i mitt öra o lägga ägg!!!! USCH!!
vill du gifta dig: Ja
vem hatar du verkligen: Ingen
har du varit kär: Kanske
kör du bil:  Jajjemen
gillar du att ha folk omkring dig: Ibland, men ÄLSKAR att vara själv också.
är du ett hälsofreak: Haha, absolut inte.
är du ensam nu: Nej
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Takidas låtar eller
jättedeprimerande make-u-cry-your-eyes-out låtar

FAVORIT
rum i huset: Vardagsrummet
typ av musik: Det mesta, förutom hårdrock
parfym: Light Blue, Dolce & Gabbana
mat: Allt med mkt vitlök, pizza är inte heller jättedumt
dricka: Vatten
godis: choklad
tidning: Aftonbladet och Klick!
film: Ingen kan älska som vi
djur: Hund

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR JAG:
gråtit: Nee
köpt någonting:  Ja
varit sjuk: Nej
sjungit: Massa
sagt "jag älskar dig": Ja
velat säga till någon att du älskar den:  Nja
saknat någon: Jadå
kramat någon: Massa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Trevligt... men vart är du på msn?

2007-06-25 @ 20:58:09
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0