A hit from reality

Jag vet att jag redan bloggat idag... Men kände för att göra det igen.
Av någon konstig anledning fick jag mig en ordentlig tankeställare idag...
Vad håller jag på med?

Jag ska åka härifrån!! Jag ska lämna Storlien och alla här.
Vad är det då för mening?
Igen, vad är det jag håller på med? Är verkligheten något nytt för mig?
Nej, så då kan man ju undra varför jag inte lever i den.
Varför tror jag hela tiden att ömöjliga saker ska kunna gå att "lösa"?

Self-punishment? Something I enjoy?
Dags för Mikaela att vakna upp ur sin fantasibubbla och inse att verkligheten inte är den drömvärld du gärna drömmer dig bort i.

"Lying in my bed I hear the clock ticks and think of you
Caught up in circles, confusion is nothing new"

Kanske även dags att inse att jag nog inte är den tuffa "bitch" jag gärna vill vara, utan en bölig tjej med rosa prinsess-drömmar!





 

Kommentarer
Postat av: Ems

Ännu finare här nu =) Du, jag tycker det låter som du borde komma hem nu! Stanna inte där uppe i skiten... bara problem! Nu är sommaren kommen här och tänk på allt kul vi gjort förr som kan återupplevas! Du väljer själv vem du vill vara. Bitch eller lite mer jordnära? =) PUSS!

2007-06-05 @ 11:52:15
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0