19 juni 2007

Idag är det min kära mormors födelsedag.
Grattis till dig. =)

Vet du vad det mer är för dag idag?
Idag är det:

  • 2 dagar kvar till jag åker hem
  • 3 dagar kvar till midsommar
  • 39 dagar kvar till Mallis.
  • 69 dagar kvar till man har åldern inne på bolaget.
  • Ca: 140 dagar till det ev. blir Storlien igen (140!!!)
  • 188 dagar kvar till julafton
  • 195 dagar kvar på det här året

Men vem räknar?

Annars är det en helt vanlig tisdag.

 

En tisdag då jag haft lite ångest.
Ångest över hur sjutton jag ska få hem mina saker.
Jag har sååå mkt grejor här.
Var det verkligen nödvändigt att släpa med NIO par skor tillbaka upp hit?
Nu är mina 2 gigantiska resväskor packade + en kartong.
Vad ska jag göra med resten? BAAAAH!!

Panik!!

Läste två jättebra citat ur min almanacka idag:
"Letar man efter en anledning att känna sig sårad och överflödig så kan man vara säker på att hitta den".

"Problemen letar rätt på dig. Möjligheterna måste du själv leta rätt på".

Kommentarer
Postat av: Ems

Jäkligt bra citat =)

2007-06-19 @ 20:45:54
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0