15 juni och 5 grader ute...

Fredag!
Underbara fredag...
Nej, så underbar är den inte. Den känns ungefär som en böld i arslet.
Jag är bakis. Mår jättedåligt, såklart började jag klockan 8 imorse.
Blää!

Middag med jobbet igår, det var jättetrevligt.
Vi åt Toast Le Ski till förrätt (toast med skagenröra).
Till varmrätt fick vi biff med räfflad potis och pommes och med bea-sås, bbq-sås och vitlökssmör.
Yummie!
Till eftterrätt fick vi hallon med någon god sås över och choklad-doppad physalis.
Supergott!

Sen blev det ju vin till förrätten, vin till varmrätten, baileys till kaffet, vin efter kaffet, öl efter vinet. Öl på "efterfesten" (som absolut var långt ifrån en efterfest) hemma hos Kenneth.
Mikaela var lite smått berusad.

Varför gör man alltid saker när man är berusad som man dagen efter ångrar?
Igår gjorde jag nått som då när man var lite på örat verkade som en klockren handling. Jag satt länge, länge och funderade på om jag verkligen skulle göra det som jag tänkte. Kom fram till att det är klart jag ska. Det är ju super. Men nu idag... Inte lika super.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0