Shoe-aholic!

Godmorgon!

Nu ska jag alldeles strax iväg till jobbet.
Jobba lördagar borde vara förbjudet.
Annars har det alltid varit ok att jobba lördagar men nu vill jag inte jobba alls.
Är så inställd nu på att åka...

Idag är det bara 2 veckor kvar!!

Hmm, jag måste unna mig ett par skor idag.
Frågade Wiz idag om han inte hellre gick ut med sin matte om hon
hade snygga skor. Han sträckte då upp TVÅ tassar i vädret, det tolkar
jag som om han vill att jag ska köpa två par nya skor till mig...

Hoppas det inte är så mycket folk på stan idag då så jag hinner prova lite skor =)
Måste köpa mig B U S också. Jag vill inte vara den blekaste människan på Mallis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0