Packning

Solen sken imorse när jag gick till jobbet.
Slutade klockan ett, vart solen var då kan man ju undra.
Blää!

Nu har jag gått igenom min garderob och plockat fram
vad jag ska ha med mig till Mallis.
Svårt det där när man inte vet hur länge man blir borta.
Men iaf, slängde i kläderna i olika "Luft-utblåsar-påsar"
och sen ner med dom i väskan. HALLÅ??!!
Det syntes knappt att något låg i väskan.
Slängde i några par skor och plattång ovanpå...
Fortfarande ekade det i väskan.
Vad är det frågan om? Jag brukar ju få hoppa igen mina väskor.

Hade dock inte med exakt alla kläder och skor. Och heller inte
med något smink/hårprodukter men ändå, det kan ju inte ta så stor plats.


Ett problem bara, väskan vägde redan 10 kg. SKRUTT!!
15 kg får man checka in utan extra kostnad.
Är det inkl. eller exkl. handbagage?


Dom här längtar nu efter att få plaska i medelhavet...

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0