Mikaela-time

Åååh, gud! Äntligen är denna helgen över.
Ungar, hundar, stök och hå-o-hej. Puuh!
Över!

Nu behöver jag lite egen tid.
Hmm, frågan var först hur jag skulle lyckas med det.
Mitt rum har ockuperats då min kära familj inte vill ha mig hemflyttad igen för gott.
(Ja, jag måste älta det i massor).
Hundarna springer runt mina fötter vart jag än går.

Så, vad har jag då för briljant idé om hur jag ska få lite egen tid?
Jo, det ska jag tala om. Jag har köpt mig hårfärg!
Jag tänker ockupera badrummet. Fräscha upp mitt hår som helt
saknar liv nu efter en låååång tid i norrland. Mitt hår behöver detta.
Så, hårfärgning it is. Och medans färgen verkar ska jag bara sitta där
inne och läsa en tidning alldeles för mig själv.
Det förtjänar jag!
Haha, jag tycker iofs att jag förtjänar det mesta, om jag får säga det själv =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hallå, vad sa vi?? Möööööörk färg!!!!

2007-07-08 @ 21:12:14
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0