Magaluf på lördag

Nu är det packat och klart.
Bokstavligt talat.
Men akta dig vad svettigt det var.
Att få ner väskan till 15 kg var ju mission impossible, typ.
Eller nej, jag lyckades ju så helt omöjligt var det ju inte...

Har dock fått lämna massa hår-produkter, kläder och typ
ALLA skor hemma. Det suger. Mina favvo-pumps får stanna i lich.

Så, det blir inte jättemycket bloggande här på ett tag.
Men gjökeredet hade visst något typ internetcafé har jag hört.
Får väl blogga därifråb någon gång.

Annars har jag inget annat att säga än:

Nu drar vi, In i dimman.
Magaluf - Mallorca
Vi ska köra GALET!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaaa det ska viiiiiiiii!!! =)

2007-07-27 @ 09:36:50
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0